ყურადღებით გაეცანით საგარანტიო ხელშეკრულებას!
ჩვენს მაღზიაში შეძენილ ყველა პროდუქტს აქვს მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, ემსახურება ავტორიზირებული სერვის – ცენტრები. საგარანტიო სერვისის მისაღებად, აუცილებელია, სააგრანტიო ტალონის ზარდგენა, რომელზეც დატანილი იქნება შეძენის თარიღი და მაღაზიის ბეჭედი.
საგარანტიო შეთანხმება უქმდება, თუ:
გასულია საგარანტიო ვადა;
საგარანტიო საბუთის(ში): არ წარდგენის; დაზიანების; არაზუსტი ან შესწორებული ტექსტის; გაყიდვის თარიღის, გამყიდველის ბეჭდის და ხელმოწერის არარსებობის შემთხვევაში;
დარღვეულია მოხმარების/მონტაჟის წესები და არ შეესაბამება ინსტრუქციით გათვალისწინებულ ექსპლუატაციის პირობებს;
მოწყობილობაზე არასაგარანტიო რემონტის კვალი აღინიშნება (ნივთის თვითნებურად ან არაოფიციალურ წარმომადგენლებთან შეკეთება);
დაზიანება გამოწვეულია გარეგნული/ვიზუალური ცვლილებით, მოწყობილობის სქემის ან პროგრამული უზრუნველყოფის შეცვლით;
მოწყობილობის სერიული ნომერი წაშლილია ან შეცვლილი;
დაზიანებული, წაშლილი ან დაკარგულია მოწყობილობის სერიული ნომერი, პლომბი, საფიმო ნიშანი;
მოწყობილობას აღენიშნება: ვიზუალური, მექანიკური, ელექტრო ან თერმული დაზიანება;
მოწყობილობა არ იყო გამოყენებული დანიშნულებისამებრ, სათანადოდ ტრანსპორტირებული, დამონტაჟებული და გამოყენებული მომხმარებლის მიერ;
დარღვეული იყო მოწყობილობის ექსპლუატაციისა და შენახვის წესები.
ნივთის შეცვლის ან დაბრუნების პირობები
პროდუქტს აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი რეალიზაციიდან 3 კალენდარული დღის განმავლობაში. სერვის ცენტრის მიერ ქარხნული დეფექტის დადასტურების შემთხვევაში პროდუქტი შეიცვლება;
სერვის ცენტრების მისამართები და ტელეფონის ნომერები მითითებულია საგარანტიო ტალონში.
იმისთვის, რომ შეძენილი ტექნიკის მუშაობა ხანგრძლივი და საიმედო იყოს, გირჩევთ ყურადღებით წაიკითხოთ საგარანტიო ტალონი და ექსპლუატაციის ინსტრუქცია.